Ovo mora da su pisali pola taxisti komentare.Sta mene briga za odrzavanje tvog vozila i koliko tebi naplacuju.Ja ako hocu da se vozim taxijem i da ga pisem na firmu meni treba racun,a o pomeranju taksimetra i da negovorim dok negledate.Ja kad sam mu rekao da sam stigao iz Engleske,odma je prebacio na drugu tarifu,al nije znao da sam ja tamo bio svega 6meseci.Tako da je morao da prepolovi cifru troduplo,da ga nebih prijavio.Voznja od 500 din. Izasla me lagano 200.A da kukaju,svo vreme,ne vecina ali uglavnom.Kao da su jedini na svetu koji rade za dinar.
prvi put čujem za izdavanje računa taksi službi.Kao stranka ja sam jako zadovoljan taksi uslugama a pogotovo sos taksija na koji sam navikao kao i na ostale crveni taksi,delta taksi,vojvodjani,novosadjanji samo pošto sos taksista ima najviše u gradu koristim u 90% njihove usluge kao i na duže destinacije van grada kakav taksimetar dogovorim recimo ujutru rano kad nema saobraćaja je sasvim druga priča nego popodne do beograda je svega 7000 što i nije mnogo kad je hitno a tu nam je i soko mislim da ko sokola vozi i oseća se kao soko.Vi niste ni svesni koje cene naplaćuju autoprevoznici koji prevoze ljude u hrvatsku,bosnu po selima preko 100 evra a kombi ima 8 mesta i on fino u dva pravca lagano 1600 evra ali to je već sasvim druga priča.
Ziva istina, radio sam kao vozac u GSPu i dao otkaz. Taksiram u autu koji sam platio 7000 eura i zaradjujem neuporedivo vise, uz znatno manje briga. Ovaj covek sto prica o klimatizovanim limuzinama je zaostao u 90-tim. Posto je pojam klimatizovane limuzine normalan vec 30 godina. Velik broj taksi vozila vrede i znatno manje, circa 3-4 hiljade eura i stara su bar 15 godina, a tarifa je ista kao i da vozis novu S klasu. Tako da je u potpunosti u pravu jos jednom. Vas izbor vozila je vas problem. Uostalom, kojim god poslom da se bavite, treba da posedujete bar neki pocetni kapital, a ne da krenete od nule i kukate kako ne ide.
Da, ima bas mnogo materije za razumevanje. Posto niko sem taksista ne poseduje automobil i ne odrzava ga.
Troskovi 50% od pazara su prica za malu decu, ili ti je dnevni pazar 50 eura, sto bi po prosecnoj racunici znacilo 6-7 tura dnevno ako ne i manje.
Vecina taksi vozila su kante koje vrede ispod 10k eur, a taksisti su toliko poznati po odrzavanju vozila da im je zabranjen ulaz u bilo koji bolji servis, zbog toga sto bi max da ustede na svemu, do te mere da niko nece da im radi vozila.
Profesionalni vozac ima znatno vise briga od taksiste, posto sem tezih i cescih lekarskih pregleda, takodje posedujes i znatno vecu odgovornost. Dok sa druge strane, svako pa cak i povratnik iz zatvora moze sa svojim autom da "Bude svoj gazda."
Reci mi koji to kvar ce te spreciti da vozis nov auto mesec-dva? Izbor vozila koje si uzeo i kredit su dodatni troskovi. Niko ti ne brani ni da uzmes auto od 200k eur i poslujes u miunsu.
Poredjenja radi, da bi radio kao preduzetnik sa jednim kamionom, imas 1000 eur godisnje troskove na prikolicu i kamion, sestomesecne tehnicke preglede, bazdarenje tahografa, neuporedivo vece troskove odrzavanja i naravno u startu znatno skuplje vozilo i opet nemas cistih 100+ eur na dan (jer ni ne mozes da vozis) kao taksista.
Odnos cene goriva i prevoza u taksiju je od prilike 1 prema 8 (tarifa tokom dana) iliti 12.5% od onoga sto naplatis. Ne znam koje druge troskove mozes izmisliti za ostatak.
CarGo i Uber vozaci valjda ne registruju i ne odrzavaju kola.
Reko ja da smo lud narod! Po ovome onda svi ce davati racun ako kupac potrazuje. Svi Bukvalno Moraju izdavati Fiskalne racune ili niko!!! Nema povlascenih ali....do tada zato smo tu gde smo...u podrumu dno dna jer sami to trazimo i dobijamo!
Molim pročitati komentar
NS
Odgovor za w/e
Od reči do reči je tačno. Stranke nemaju pojma kolika su ulaganja, počev od kola koja su sada skoro sva klimatizovane limuzine.
Često sam primorana da se vozim taksijem i to na istor relaciji...! Račun je svaki put drugačiji, zavisi od vozača, a vozim se uvek sa istom "firmom" na istoj relaciji!
Racun nisam tražila niti mi je isti ponuđen!
Od sad, nema plaćanja dok ne dobijem račun, hvala na upozorenju...!
Vidim da se ne razumeš u materiju i to je sasvim ok. Ni ja ne turam nos u tuđe poslovanje koje ne razumem. Pominješ neke satnice a ne pominješ troškove. Ukratko da ti objasnim da moji poslovni troškovi iznose oko 50% od pazara, a pritom radim sa svojim autom koji je nov i još uvek nemam problema sa kvarovima. U te troškove ulazi članarina za udruženje, porez za Državu, kredit za auto, gorivo održavanje i registracija. Ovi mučenici što su na renti imaju troškove u visini 70-75% pazara. Ti kad sedneš da voziš bus ne razmišljaš o troškovima nego dobiješ platu i nemaš nekih dodatnih briga kad će da se desi neki kvar/udes pa nećeš moći da radiš mesec, dva dana, a gorepomenuti troškovi teku i ne mogu se stopirati. Dakle stvarno nema potrebe za ljubomorom, uostalom do nedavno su svi mogli uz položen grad otvoriti firmu i baviti se ovim poslom, pa što nisu?
Samo u Srbiji zakon moze da propise takve uslove da radni sat (ili neradni, tj. cekanje) vozaca taksija moze da kosta vise nego sat profesionalnog vozaca autobusa u tom istom gradu. Naravno ne treba zaboraviti ostale profesionalne vozace, poput masinovodja ili vozaca kamiona. Zasto bi polagali skupe C/D/E kategorije, bili podvrgnuti rigoroznijem i cescem lekarskom pregledu, konstantnim troskovima zarad glupih kurseva gde vam otimaju pare i naravno tezim uslovima rada, kada jednostavno mozete taxirati. Konkurencija taxiju zakonom zabranjena (uber, carGo), tako da mogu da manipulisu cenama u nedogled.
A zašto nije fiskalni? U Hrvatskoj ga izdaju i bez zahteva. To je normalno, izdaju kozmetičari, frizeri, pekari, pa zašto ne bi i taksisti? Recite mi ako grešim.
..pogledajte krovnu tablu..mora da ima ime udruženja i ime i prezime..sve ostalo, hmmm..kockice su oni što piše TAKSI i ime i prezime, ti deru, od njih bežite.
Ja neplacam ako mi neda račun i tokom vožnje mobilni je uključen i sve snima! Ako mi neda račun iz prve neplacam pa neka razmišlja…kada mogu Pekare zatvarati za jednu Kiflu može i TAXI za deset puta veće Iznose!!!
Se izdaje na zahtev putnika i to nota račun, a ne fiskalni.
Da ne bude zabune.
I ovo nisu cene za Exit, nego regularne koje važe još od decembra.
Da ne bude opet hajka na taxiste da su nekog "odrali".
Druga priča je ako sednete kod tzv "kockica"...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Objavljeno kolike su zvanično taksi tarife u Novom Sadu i šta ako ne dobijete račun za vožnju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•06.07.2023.
•12:34 > 12:51
Komentari 17
Nikola
boro
Stanko
w/e
Troskovi 50% od pazara su prica za malu decu, ili ti je dnevni pazar 50 eura, sto bi po prosecnoj racunici znacilo 6-7 tura dnevno ako ne i manje.
Vecina taksi vozila su kante koje vrede ispod 10k eur, a taksisti su toliko poznati po odrzavanju vozila da im je zabranjen ulaz u bilo koji bolji servis, zbog toga sto bi max da ustede na svemu, do te mere da niko nece da im radi vozila.
Profesionalni vozac ima znatno vise briga od taksiste, posto sem tezih i cescih lekarskih pregleda, takodje posedujes i znatno vecu odgovornost. Dok sa druge strane, svako pa cak i povratnik iz zatvora moze sa svojim autom da "Bude svoj gazda."
Reci mi koji to kvar ce te spreciti da vozis nov auto mesec-dva? Izbor vozila koje si uzeo i kredit su dodatni troskovi. Niko ti ne brani ni da uzmes auto od 200k eur i poslujes u miunsu.
Poredjenja radi, da bi radio kao preduzetnik sa jednim kamionom, imas 1000 eur godisnje troskove na prikolicu i kamion, sestomesecne tehnicke preglede, bazdarenje tahografa, neuporedivo vece troskove odrzavanja i naravno u startu znatno skuplje vozilo i opet nemas cistih 100+ eur na dan (jer ni ne mozes da vozis) kao taksista.
Odnos cene goriva i prevoza u taksiju je od prilike 1 prema 8 (tarifa tokom dana) iliti 12.5% od onoga sto naplatis. Ne znam koje druge troskove mozes izmisliti za ostatak.
CarGo i Uber vozaci valjda ne registruju i ne odrzavaju kola.
Nesko
kejsi
NS
Odgovor za w/e
Od reči do reči je tačno. Stranke nemaju pojma kolika su ulaganja, počev od kola koja su sada skoro sva klimatizovane limuzine.
Jelena
Racun nisam tražila niti mi je isti ponuđen!
Od sad, nema plaćanja dok ne dobijem račun, hvala na upozorenju...!
Milovan
NS
w/e
Jeja
Gvozden
NS boy
V.Stankovic
Mia
Da ne bude zabune.
I ovo nisu cene za Exit, nego regularne koje važe još od decembra.
Da ne bude opet hajka na taxiste da su nekog "odrali".
Druga priča je ako sednete kod tzv "kockica"...
av
Tijana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H